Volgers

zaterdag 12 augustus 2017

Gestikt / All stitched up

http://sparkleandglitterwithrick.blogspot.de/

Bedankt aan alle die de afgelopen challenge hebben mee gedaan.
Ook deze maand hebben we weer een nieuwe challenge.
Het themy is:
All Stitched Up
 (mag echt of faux zijn)

Thanks to all who played with us last month.
This month we have a new challenge.
The theme is:
All Stitched Up
(can be real or faux)

Hier mijn kaart / Here my card


Ik heb het plaatje West Wind gebruikt.
Dit heb ik met promarkers ingekleurd.
Dan heb ik met colister drie verschillende achtergronden gekleurd.
Deze opgeplakt en met een stikrandje versierd. (faux)
Om het af te werken nog een paar pailletten.

I used the image West Wind.
This is colored with promakers.
I made three different color backgrounds with colister.
Gleued these on my card and made stitches. (faux)
To finish I used some sequins.

Wil je ook meedoen dan moet je een plaatje van Rick St. Dennis gebruiken.

To join you have to use an image from Rick St. Dennis.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle