Volgers

zaterdag 10 juni 2017

Mariposa

http://sparkleandglitterwithrick.blogspot.de/

Bedankt voor iedereen die met de eerste challenge heeft meegedaan.
Nu beginnen we met de tweede challenge.
Hier is het thema:
use some metal in your project.

Thanks everybody for joining us at the first challenge.
Today we start the second challenge.
The theme this time is: 
use something metal on your project.

http://sparkleandglitterwithrick.blogspot.de/

Ik heb het plaatje Mariposa gebruikt.
Mijn metal is het gitter en de bloemen die ik van ijzerdraad heb gemaakt.

I used the image Mariposa.
My metal is the grid and flowers which are made from metal wire.


Mariposa is met distress inkts ingekleurd.
Op de vleugels heb ik dan nog wat glitter verwerkt.
De achtergrond heb ik met distress oxid inkt gemaakt.
En zoals gezegd wij de het gitter en de bloemen met ijzerdraad gemaakt.

Mariposa is colored with distress inks.
On the wings I used some glitter.
On the background I used distress oxide inks.
And as said the grid and flowers are made with metal wire.

Original 2016 zibbet

Wil je weten wat er nog zo voor plaatjes zijn kom een naar de shop.

Want to know what images there are more, look at the shop.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

1 opmerking:

  1. Hi Michelle
    Love this image you have chosen and your colouring of it fantastic piece of art. Thank you so much.
    Hugs
    Fiona Walker x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle