Volgers

donderdag 15 juni 2017

Label / Tag

 Goedemorgen allemaal.
Ik heb deze week twee labels gemaakt.
De eerste is voor Andrea Kidman.
Zij heeft een Youtube kanaal en daar heeft ze een giveaway.
 
Goodmorning all.
I made two tags this week.
The first one is for Andrea Kidman.
She has a Youtube channel and is having a giveaway.

Hier heb ik eerst met gesso de ondergrond gedaan.
Daarna met gelatos gekleurd.
De vlinders zijn met een stencil gemaakt.
Nog een houten vlinder met geembosste tekst en wat pailetten.

Here I gessoed the tag.
After that I colored with gelatos.
The butterflies are made with a stencil.
At last a wooden butterfly with embossed sentiment and sequins.

Zo hier de tweede label.
Dit is er eentje met gears dit is namelijk het thema bij Tag It Tuesday.

So here the second tag.
This is one with gears as this is the theme at Tag It Tuesday.

 Ik heb eerst met een stencil gears op mijn label gemaakt.
Dan alles zwart geverfd.
De gears met gilding wax in zilver bewerkt en de randen met goud.
Ook de fiets uit hout is met goud gekleurd.
Als laatste afwerking nog een paar brads.
De tekst op het label is: TWO WHEELS MOVE THE SOUL

First I made the gears with a stencil on my tag.
After that I painted all black.
Used silver gilding wax on the gears and gold on the borders.
I also painted the wooden bike in gold.
For the finish I used some brads.
The sentiment says: TWO WHEELS MOVE THE SOUL
 
Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

1 opmerking:

  1. Die beiden Tags sind Dir wirklich super gelungen.
    Liebe Grüße, Silke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle