Volgers

woensdag 12 april 2017

Puzzle / Jigsaw

http://inspirationdestinationchallengeblog.blogspot.de/

Hier ben ik weer met een kaart voor de nieuwe challenge bij Inspiration Destination.
Deze keer heb ik een pons gebruikt.

Here I am again with a card for the new challenge at Inspiration Destination.
This time I used a punch.


Ik heb eerst een leuke achtergrond met distress inkt gemaakt.
De vorm heb zo gekregen door een masker te gebruiken.
Dit masker heb ik gekregen door een stans te gebruiken.
Dan ingekleurd met distress inkt en een blending tool.
Nog wat waterdruppels erop gedaan en afgedept.
Daarna mijn puzzle stukjes geponst en erop geplakt.
Sommige plat en andere met 3D foam.
Als afronding een border getekent.

First I made a nice background with distress inks.
I got the shape by using a mask.
I made this mask with a die.
Colored the area with distress ink and a blending tool.
Used some water splatters and dries it.
After that I glued on my punched jigsaw pieces.
Some are glued others with 3D foam.
To finish I doodled a border.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle