Volgers

woensdag 19 april 2017

Label / Tag

Zoals jullie hebben gezien doe ik graag bij de facebook groep Tag It Tuesday mee.
Deze maand is het thema letters en cijfers.

As you already have seen I like to join the facebook group Tag It Tuesday.
This month the theme is letters and numbers.

Ik heb een label gemaakt met een onderwater wereld.
De letters en cijfers zijn gestempelt.
De vissen en het zeewier heb ik van gelli prints gemaakt.
Dit waren restjes.

I made a tag with a under water world.
The letters and numbers are stamped.
The fisch and seaweed are from rest of gelli printing.

Ook heb ik vandaag nog een kaart gemaakt die mijn dochter wilde hebben.
Diegen die de kaart krijgt vind emojies erg leuk.
Dus een kaart met smileys.

Also I made a card my dauchter wanted.
The recipient of the card loves emojis.
So I made a smiley card.


Ik heb met een stencil de rondjes op de kaart gemaakt.
Deze dan met verf ingekleurd.
De smileys heb ikzelf getekent.

I used a stencil with circles.
Colored them with paint by hand.
Draw the smileys myself.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle