Volgers

dinsdag 17 februari 2015

Label / Tag

https://www.dehobbystudio.com/

Ik heb voor jullie vandaag een label/tag gemaakt.
Het plaatje is van Rick St. Dennis.
Het heet: Palm Court Hat

Ik heb het met potloden gekleurd.
Natuurlijk met gebruik van geurloze terpentine en doezelaars.


De achtergrond heb ik gesistressed met de een paper distresser.
Het kleine label heb ik met Memento Tuxedo Black gestempelt.

Zo dit was het voor vandaag tot de volgende keer.

Michelle

Challenge:
Not just cards: anything goes
LPOCF: anything goes
Creative Fingers: anything goes

2 opmerkingen:

  1. What a great card! I love the vivid colors!
    Thanks for joining us over at Lil Patch of Crafty Friends!
    Hugs
    Sandra (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely vintage tag! Great details and coloring! :) Thanks for playing along this time at Creative Fingers! Hope to see you next time too! ♥ Tindaloo

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle