Volgers

zaterdag 8 maart 2014

Verjaardag / Birthday


http://www.doctor-digi.com/index.php?route=common/home
Vandaag laat ik jullie weer een kaart zien die met plaatjes van Doctor Digi's House of Stamps zijn.
Ik verheug me altijd op taart en kadootjes op mijn verjaardag.
Dus ik heb een kaart gemaakt met een taart met veel caramel-icing 
en een kado in een groen papiertje met een oranje lint.
 
Today I show a card with images from Doctor Digi's House of Stamps.
Isn't it great to become cake and presents to your birthday.
I love it.
So I made a cake with lots of caramel-icing
 and bought something for you.
Wrapped it up in green paper and used a orange bow.


Het is een pop-up box card en daar heb ik de volgende plaatjes voor gebruikt.
Je kan de plaatjes HIER vinden.
En wil je weten hoe je zo'n kaart maakt dan neem HIER een kijkje.

For this pop-up box card I used the image  
You can find the images HERE.
Would you like to see how to make such a card.
Take a look HERE.

Challenge:
Paper Makeup Stamps: anything goes

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

1 opmerking:

  1. Such a cute project. Love the cake popping out of the box. Thank you for entering the digi makeover challenge at Paper Makeup Stamps.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle